hu en de ro

Maschinen für Strassenbau

Aszfalt próbatest hengerlő készülék_


A próbatest hengerlő gép lényege, hogy a lehető legpontosabb vizsgálat érdekében a valós bedolgozási eljárásnak megfelelően, azaz az úthenger mozgását és erőviszonyait a lehető legpontosabban szimulálva, szükség szerint az elkészítés körülményeit mérve és dokumentálva gyártson nyersanyagot a laborkísérletek elvégzéséhez.

 

Aszfaltminta daráló készülék_


Aszfaltminta daráló készülékünk az aszfalt sűrűségvizsgálatához készíti elő a mintát a korábbi, erősen környezetszennyező és a laboránsok egészségét veszélyeztető módszer helyett új, az EU szabványoknak megfelelő környezetkímélő, egyúttal gazdaságos előkészítést tesz lehetővé.

Kiskerekes aszfalt nyomvályú vizsgáló készülék 2 próbatest vizsgálatához_


A kiskerekes aszfalt nyomvályú vizsgáló berendezés szabályozott hőmérsékletű környezetben, szigetelt szekrényben a szabványnak megfelelően végzi egyszerre két próbatesten a nyomvályú képződés vizsgálatát. Igény esetén a mérés protokollját a berendezéshez kapcsolt számítógép segítségével közvetlenül ki tudjuk nyomtatni.

Nagykerekes aszfalt nyomvályú vizsgáló készülék_


A szabványnak megfelelően a vizsgálatot egyszerre két próbatesten tudjuk elvégezni az előírt terhelőerővel a szabványban előírt szabályzott, állandó keréknyomású Trelleborg abronccsal szerelve. A vizsgálótér hőmérséklete szabályozott, a profilváltozást az előírásoknak megfelelően lézeres mérőrendszer térképezi fel. A géphez szállítjuk a kiértékelő szoftvert is.

Aszfalt hidegrepedés vizsgáló berendezés_


A terhelő-berendezés szabályozott hőmérsékletű hűtőkamrában helyezkedik el. A szabványban előírt hűtési gradienssel –40oC hőmérsékletig folytatható a vizsgálat. A terhelő berendezés különleges pontosságú villamos szervóhajtással működik, ami a munkadarabra vetítve 0,1 μm szabályzási pontosságot képes megvalósítani. A hosszváltozást ennek megfelelő pontosságú örvényáramú mérőegységek vizsgálják. A szoftver a vizsgálat kiértékeléséhez rendelkezésre áll.

 

Szövet erősítésű aszfalt repedés vizsgáló berendezés_


A berendezés vízszintes elrendezésű, a vizsgálatot -20 oC –ig hűthető térben tudjuk elvégezni. A terhelő berendezés a szabályozott hőmérsékletű hűtőkamrában helyezkedik el. A terhelő berendezés különleges pontosságú villamos szervóhajtással működik, ami a vonatkozó szabványnak megfelelően képes a vizsgálati ciklust végrehajtani. A szoftver a vizsgálat kiértékeléséhez rendelkezésre áll.

4 pontos fárasztógép_


A berendezés aszfalt próbatestek hajlító-fárasztó vizsgálatának elvégzésére alkalmas. Jelen kiépítésében (alapkiépítés) az MSZ-EN 12697-24:2003 szabvány szerinti, úgynevezett négypontos hajlító-fárasztó vizsgálatok elvégzésére alkalmas. A mérési folyamat automatikus.

 

Vizsgálati adatok:

 

• vizsgálati frekvencia: 0-60 Hz
• legnagyobb gerjesztő kitérés amplitúdó: 0,6 mm, sinus lefutású kitérés-idő függvény
• legnagyobb megengedett reakcióerő: 10 kN
• vizsgálati hőmérséklet: 0-30°C

 

Kraftoló berendezés (kereszt- és hosszirányban)_


A magyar útépítési előírásoknak megfelelően néhány éve kötelező a CKT réteg adott távolságokon történő megszakítása, illetve elválasztása a dilatációs repedések elkerülése érdekében.

• alkalmas különféle útszélességek teljes átvágására 13m-ig
• a vágás az útpályára merőleges irányban +/- 6o szög alatt végezhető
• a kés könnyű mozgását vibrációval segítjük elő
• az alkalmazott kés cserélhető, kopásálló kivitel
• a bitumenemulzió hőmérséklete gázégővel stabilizálható
• műszak végén a rendszer tisztító folyadékkal átmosható
• vezérlése PLC-vel a kabinban lévő kezelő felületről történik.

Lángmentes aszfalt mélymelegítő berendezés_


A berendezés célja: az útépítési szezon meghosszabbítása. Gépünk lehetővé teszi a +8oC alatti hőmérsékletnél történő aszfaltozást. A berendezést speciális gáz-infra mélymelegítő egységek felhasználásával építettük. Az alkalmazott technológia lehetővé teszi az aszfalt lángmentes mélymelegítését, melynek során egyrészt a bitumen nem olvad ki az útburkolatból, másrészt az aszfalt mélyebb rétegei is átmelegszenek.

Hídépítéshez kifejlesztett egyedi hídpálya tolási rendszer_


Egyik legnagyobb eredményünk, hogy cégünk számos külföldi ajánlat között egy magyar szabadalom alkalmazásával elnyerte a dunaújvárosi híd ártéri szerkezeteinek pozícióba tolását. Az alkalmazott eljárásra, mellyel tetszőleges hosszúságú híd tengelyirányú folyamatos  betolását tettük lehetővé, 2006-ban Ipari Innovációs Díj-at kaptunk. 

Hídépítéshez kifejlesztett egyedi hídpálya tolási rendszer_


Cégünk feladata volt:

 

• hidraulikus rendszer tervezése
• hidraulikus tápegységek, munkahengerek gyártása
• teljes helyszíni szerelés, üzembe helyezés
• tolás elvégzése ütemterv szerint
• tolás alatti rendszerfelügyelet
• teljes körű szerviz

 

Hídépítéshez kifejlesztett egyedi hídpálya tolási rendszer_


A tolóműveket 600bar-os hidraulikus tápegység szolgálja ki. A munkahengerekbe épített útmérőkkel CAN-BUS rendszeren keresztül a hídtolás tejlesen automatizált, illetve számítógépről vezérelhető.

 

Általunk „mozgatott” hidak:

dunaújvárosi Pentele Híd – M8 autópálya

   1063 méter – 5500 tonna

szebényi völgyhíd – M6 autópálya
   960 méter – 4800 tonna

Hídemeléshez kifejlesztett hidraulikus erőforrás fejlesztése és gyártása_


Általunk „emelt” hidak:

 

dunaújvárosi Pentele Híd - M8 autópálya

   330 méter - 9400 tonna

északi vasúti összekötő híd
Megyeri híd – M0 autóút

   120 méter - 880 tonna

Hídemeléshez kifejlesztett hidraulikus erőforrás fejlesztése és gyártása_


Szebényi völgyhíd – M6 autópálya

960 méter – 4800 tonna

Hídépítéshez kifejlesztett egyedi hídpálya tolási rendszer_


M0 autóút kiszélesítéséhez szükséges meder illetve ártéri híd helyére mozgatás volt cégünk feladata 8 pillér szinkronizálásával a tolási technológiának és ciklusoknak megfelelően. 330m hosszú a parton összeszerelt hídtest tengelyirányú, majd függőleges irányú mozgatásban való hidraulikus illetve mozgató rendszer kifejlesztése és a részben gyártása volt cégünk feladata. A tengelyirányú mozgatáshoz szükséges üzemeltetés cégünk irányításával valósult meg.

Beton és aszfaltkeverő telepek fejlesztése_


Hagyományos beton és aszfalt keverő telepek átalakítása a legmodernebb méréstechnikával számítógépes irányítással. A rendszer biztosítja az anyag visszakövetését.