ISO

A BMI Kft az évek során ISO tanusítványokat szerzett, hogy a piaci jelenlétét és a Vevők megelégedettségét ezzel is erősíteni tudja.

 

2002 -> MSZ EN ISO 9001:2001;

2008 -> MSZ EN ISO 14001:2005;

2009 -> MSZ EN ISO 9001:2009;

2017 -> MSZ EN ISO 9001:2015;

              MSZ EN ISO 14001:2015

 

A tanúsítást 2002 óta az ÉMI-TÜV SÜD Kft végzi, és azt évente ellenőrzi. Állandó ellenőrzésével cégünk eleget tud tenni a IV veszélyességi fokozatú gépek gyártási feltételeinek a hazai és nemzetközi piacon.

 

Gépeinket CE minősítéssel látjuk el.

Innovációs díj

A GAZDASÁGI ÉS KÖZLEKEDÉSI MINISZTÉRIUM
2006. ÉVI IPARI INNOVÁCIÓS DÍJÁBAN RÉSZESÜLT a
"Dunaújvárosi Duna-híd"
c. innováció (24/27. kód)

 

Megvalósítók:
Hídépítő Speciál Kft. (Budapest),
Ganzacél Zrt. (Budapest),
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem,
Hidak és Szerkezetek Tanszéke,
Barabás Mérnökiroda Kft. (Vecsés)

 

Tömör leírás:

Egy olyan hídszerelési eljárásra, mely tetszőleges hosszúságú híd tengelyirányú folyamatos betolását teszi lehetővé. A mozgató rendszert számítógépes vezérlés támogatja.
A világviszonylatban is komoly teljesítménynek, s a folyami hídépítésben egyértelműen rekordnak számító eljárások "nem csak, és nem utolsósorban" e híd méretei, vitathatatlan esztétikuma miatt érdemes és szükséges kiemelni, hanem az építése során alkalmazott, a magyar mérnökök műszaki kreativitását igazoló megoldások miatt is.

Az innováció eredményei:

 

Egyfelől nagyságrenddel emelkedett a tonnában és méterben kifejezhető hazai beúsztatási és támaszemelési know-how, a realizált műszaki megoldással alátámasztott referencia, másfelől nagyságrenddel csökkent a kivitelezési költség (kb. 3-4 Mrd Ft-tal).
Az acélszerkezet helyszíni szerelői számára biztonságos munkafeltételeket tudott teremteni a Tervező és a Kivitelező, mert a teljes híd előzetes összeszerelése a folyásiránnyal párhuzamosan, a parton létrehozott ideiglenes szerelőtéren vált lehetővé.
A mederhíd szerkezetének beúsztatása gyors, látványos és sikeres volt, mely magában hordozta és nyilvánvalóvá tette a módszerben rejlő előnyöket, további lehetőségeit.
A környezeti terhelés töredékére csökkent a zárt gyári körülmények között való nagyméretű egységek előállításával, ezek vízi úton való helyszínre szállításával.
A korrózió védelmi munka nem a helyszínen, hanem zárt üzemi körülmények között volt elvégezhető, a korábbinál sokkal megbízhatóbb minőségben.
A megvalósított tolási technológiai berendezések a későbbiekben más híd építésénél is felhasználhatóak, az eljárással elért megtakarítás 2,174 Mrd Ft.