bmikft.hu
  • Profilunk
      Egyedi géptervezés Hidraulika rendszer tervezés Referencia Célgépek Présgépek Út- és hídépítés Vasúti váltógyártás Vasúttechnika Kereskedelem Katalógusok Partnereink
  • Szerviz
  • Hidraulika
  • Kapcsolat
      Munkatársaink Térkép
  • Minősítések
      ISO Innovációs díj
  • Karrier
      Gépi forgácsoló Kereskedő Szerelő Tervezőmérnök Üzemmérnök
HU
Magyar English

Aszfalt próbatest hengerlő készülék

A próbatest hengerlő gép lényege, hogy a lehető legpontosabb vizsgálat érdekében a valós bedolgozási eljárásnak megfelelően, azaz az úthenger mozgását és erőviszonyait a lehető legpontosabban szimulálva, szükség szerint az elkészítés körülményeit mérve és dokumentálva gyártson nyersanyagot a laborkísérletek elvégzéséhez.

Aszfaltminta daráló készülék

Aszfaltminta daráló készülékünk az aszfalt sűrűségvizsgálatához készíti elő a mintát, és a korábbi, erősen környezetszennyező és a laboránsok egészségét veszélyeztető módszer helyett új, az EU szabványoknak megfelelő, környezetkímélő, egyúttal gazdaságos előkészítést tesz lehetővé.



 

Műszaki adatok:       

  • Töltet tömege:    max. 0,8    kg
  • Aprítási fordulatszám:  1440  /min
  • Aprítási idő (alapbeállítás esetén)  0-10  min
  • Befoglaló méretek: 400 x 340 x 770 mm
  • Berendezés tömege: 35 kg

 

 

 

Kiskerekes aszfalt nyomvályú vizsgáló készülék 2 próbatest vizsgálatához

A kiskerekes aszfalt nyomvályú vizsgáló berendezés szabályozott hőmérsékletű környezetben, szigetelt szekrényben a szabványnak megfelelően végzi egyszerre két próbatesten a nyomvályú képződés vizsgálatát. Igény esetén a mérés protokollját a berendezéshez kapcsolt számítógép segítségével közvetlenül ki tudjuk nyomtatni.

Aszfalt hidegrepedés-vizsgáló berendezés

A terhelőberendezés szabályozott hőmérsékletű hűtőkamrában helyezkedik el. A szabványban előírt hűtési gradienssel –40 °C hőmérsékletig folytatható a vizsgálat. A terhelőberendezés különleges pontosságú villamos szervóhajtással működik, ami a munkadarabra vetítve 0,1 μm szabályzási pontosságot képes megvalósítani. A hosszváltozást ennek megfelelő pontosságú örvényáramú mérőegységek vizsgálják. A szoftver a vizsgálat kiértékeléséhez rendelkezésre áll.

Szöveterősítésű aszfalt repedésvizsgáló berendezés

A berendezés vízszintes elrendezésű, a vizsgálatot -20 °C –ig hűthető térben tudjuk elvégezni. A terhelőberendezés a szabályozott hőmérsékletű hűtőkamrában helyezkedik el. A terhelőberendezés különleges pontosságú villamos szervóhajtással működik, ami a vonatkozó szabványnak megfelelően képes a vizsgálati ciklust végrehajtani. A szoftver a vizsgálat kiértékeléséhez rendelkezésre áll.

4 pontos fárasztógép

A berendezés aszfalt próbatestek hajlító-fárasztó vizsgálatának elvégzésére alkalmas. Jelen kiépítésében (alapkiépítés) az MSZ-EN 12697-24:2003 szabvány szerinti, úgynevezett négypontos hajlító-fárasztó vizsgálatok elvégzésére alkalmas. A mérési folyamat automatikus.

Vizsgálati adatok:

 

  • vizsgálati frekvencia: 0-60 Hz
  • legnagyobb gerjesztő kitérés amplitúdó: 0,6 mm, sinus lefutású kitérés-idő függvény
  • legnagyobb megengedett reakcióerő: 10 kN
  • vizsgálati hőmérséklet: 0-30°C

Kraftoló berendezés (kereszt- és hosszirányban)

A magyar útépítési előírásoknak megfelelően néhány éve kötelező a CKT réteg adott távolságokon történő megszakítása, illetve elválasztása a dilatációs repedések elkerülése érdekében.

  • alkalmas különféle útszélességek teljes átvágására 13 m-ig
  • a vágás az útpályára merőleges irányban +/- 6° szög alatt végezhető
  • a kés könnyű mozgását vibrációval segítjük elő
  • az alkalmazott kés cserélhető, kopásálló kivitelű
  • a bitumenemulzió hőmérséklete gázégővel stabilizálható
  • műszak végén a rendszer tisztítófolyadékkal átmosható
  • vezérlése PLC-vel a kabinban lévő kezelő felületről történik

Lángmentes aszfalt mélymelegítő berendezés

A berendezés célja: az útépítési szezon meghosszabbítása. Gépünk lehetővé teszi a +8 °C alatti hőmérsékletnél történő aszfaltozást. A berendezést speciális gáz-infra mélymelegítő egységek felhasználásával építettük. Az alkalmazott technológia lehetővé teszi az aszfalt lángmentes mélymelegítését, melynek során egyrészt a bitumen nem olvad ki az útburkolatból, másrészt az aszfalt mélyebb rétegei is átmelegszenek.

Hídépítéshez kifejlesztett egyedi hídpálya-tolási rendszer

Egyik legnagyobb eredményünk, hogy cégünk számos külföldi ajánlat között egy magyar szabadalom alkalmazásával elnyerte a dunaújvárosi híd ártéri szerkezeteinek pozícióba tolását. Az alkalmazott eljárásra, mellyel tetszőleges hosszúságú híd tengelyirányú folyamatos  betolását tettük lehetővé, 2006-ban Ipari Innovációs Díjat kaptunk.

Cégünk feladata volt:

  • hidraulikus rendszer tervezése
  • hidraulikus tápegységek, munkahengerek gyártása
  • teljes helyszíni szerelés, üzembe helyezés
  • tolás elvégzése ütemterv szerint
  • tolás alatti rendszerfelügyelet
  • teljes körű szerviz

Általunk „tolt” hidak:

A tolóműveket 600 bar-os hidraulikus tápegység szolgálja ki. A munkahengerekbe épített útmérőkkel CAN-BUS rendszeren keresztül a hídtolás tejlesen automatizált, illetve számítógépről vezérelhető.

dunaújvárosi Pentele Híd

M8 autópálya

1063 méter – 5500 tonna

szebényi völgyhíd

M6 autópálya
960 méter – 4800 tonna

déli M0 autópálya híd

M0 autópálya
330 méter – 1600 tonna

Szapáry-híd

M4 autóút

758 méter - 8327 tonna

Hídemeléshez kifejlesztett hidraulikus erőforrás fejlesztése és gyártása

Általunk „emelt” hidak:

dunaújvárosi Pentele híd

M8 autópálya

330 méter - 9400 tonna

Északi vasúti összekötő híd

Déli vasúti összekötő híd

Megyeri híd

M0 autóút

120 méter - 880 tonna

Beton- és aszfaltkeverő telepek fejlesztése

Hagyományos beton- és aszfaltkeverő telepek átalakítása a legmodernebb méréstechnikával és számítógépes irányítással. A rendszer biztosítja az anyag visszakövetését.

Referencia


Általános géptervezés Hidraulika Velux ablakgyártás célgépei
Berendezések út- és hídépítéshez Berendezések vasúti váltógyártáshoz Vasúttechnika
Partnereink

Elérhetőségek


H – 2220 Vecsés, Kinizsi utca 28.

+36 (29) 552-310 - 19

+36 (20) 559-5060

vecses@bmikft.hu

bmikft.hu
Kapcsolat ÁSZF HU